Weekend i Stockholm

God kväll fina vänner! Haft en superfin helg med min bästa väninna Sara! Behövde verkligen en paus från allt jobb, har knappt hunnit tänka senaste tiden har det känts som... Och då skadar det aldrig med lite egentid, en bästis och några hotellnätter! Vi bodde på ett jättefint spahotell, Elite Marina Tower (tror jag det hette).
 
Under fredagen shoppade vi, och gick givetvis ut på kvällen - vinglade runt bland stureplans alla klubbar, hade råkul, åkte vilse med t-banan till hotellet, tänkte vara hurtiga och gå, men insåg att motion och alkohol inte är en sådan klyftig kombination - fick tillsist syn på en taxi & hittade ivrigt tillbaka till en o-otroligt skön säng. Frukosten morgonen till ära var fantastisk kan jag säga er, nog med att det brukar vara så efter en utekväll, deras Amerikanska våfflor slog allt. Måste skaffa ett sådant våffeljärn, ha-ha.
 
Under lördagen stod precis samma sak på schemat. Shopping under dagen och fest på kvällen. Planerna råkade dock bli lite ändrade... Visst hittade vi många ''fynd'' på stan, drack många cappucinos & blev medtvingad till ett raw-food ställe (zara är insatt i det där, och jag följer troget efter..). Kvällen däremot. Lite pinsamt det här, men vi var så jäkla trötta, beslöt oss för att vila en timme på hotellet innan vi skulle fixa oss inför kvällen. Borde vi gjort det? Nej. Båda somnar alltså i sängen från 18:00 och vaknar upp 08:00 morgonen därefter.. Vi hade lite ångest efter att ha missat en grym utevkäll.. Men men, allt har en mening som man säger! Kanske hade inträffat något dåligt.
 
Idag har vi njutit av en stor frukost, handlat det sista och strosat runt på stan, innan det var dags för hemfärd. Skall visa er vad jag köpt någon annan dag. Är riktigt nöjd! Nu måste jag sova, börjar jobba om 6 h. :-)
 
Godnatt! Denna helgen lever jag på ett tag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0