Nya roliga tag!

För er som inte vet så har jag flyttat ut från kollektivet, och bor nu i en annan lägenhet på (fortfarande) mysiga Majorstuen med mina väninnor Annika & Sara! Känns mycket bättre här, allting är mycket mer okomplicerat. Dessutom, vad mer kan man kräva än en första lägehet med två tjejvänner?! Det är ju GRYMT.
 
Kvällen till ära har spenderats i sängen varvat med skitsnack, inspo och mål framöver! Det vi skall börja med denna vecka är en matkassa (det är inte den jag är faccinerad över).. Utan vad vi bestämt därtill, alla vill vi bli lite slankare och har bestämt att bli nyttiga tillsammans! Vi kommer köra stenhårt på detta då vi handlar mat tillsammans, lagar mat tillsammans och tävlar (lite) emot varandra. Det är ju så mycket lättare när man har varandra än när man är ensam. Dessutom är jag alldeles för både stönig och tävlingsinriktad för att kunna förlora mot någon annan.. Ok, nu är inte detta en tävling, men jag kan inte låta bli att anse det som det ändå. Tänker då fasen inte vara sämst!
 
Så hädanefter blir det mycket kokta och wokade grönsaker, kokt fisk, soppor (har förvisso redan dille på soppa, så den trenden håller jag) och väldigt, väldigt lite kolhydrater! Nu skall kroppen trimmas! :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0