Workingmode on!

God morgon! Helgen har varit fullspäckad och helt suverän. Jobbade trippelpass i torsdags, dubbelpass i fredag-lördag och ett ''enkelt'' pass (som jag kallar det nu för tiden, tycks ju alltid bli dubbelpass hehe) i söndags. Arbetade mina första pass på Ankdammen som gick jättebra! Njöt till fullo av att springa runt och servera gäster på bryggan. Helt underbar miljö, inte bara för gästerna, utan även för mig att jobba i. Där kommer jag utan tvivel trivas fantastiskt i sommar. 
 
Det vankades även personalfest i söndags med Ankdammen, det blev mat på Pitchers och sedan lite drinkar för andra, vin för min del, på Tempels uteservering. Eller om man skall skriva Brasseriet numera. När jag tröttnade på drinkarna stack jag till mina världsunderbara väninnor, Filippa och Ida. Åt godis, pratade, skrattade och hade en perfekt sleepover a la oss! 
 
Igår blev det ett jobbpass för mig på Waynes med Linn. Jag tränade på att göra perfekta kaffedrinkar när det var lungt, och de tycks bara bli bättre och bättre! Snart är jag nog en liten lattemästare som alla andra i teamet. 
 
... Och nu är det tisdag! Hade en tid hos frisören, men jag orkade ärligt talat inte, istället skall jag hänga med en kompis och ikväll träffa Filippa för ett ärende! 
Jag och Fia häromdagen. Vad tycker ni om solisarna? Själv tycker jag att det är helläckra. Från Gucci. 
Jag och Amanda på personalfest med Ankdammen i Söndags :-) Jag hade precis jobbat och var som i vanlig ordning ute i sista minuten.. Med det menar jag, hann inte sminka mig som ni ser! 
Personalfest :-) 
Joline och Dyson njuter to the max i solen på Waynes uteservering. Att jobba behöver definitivt inte vara jobbigt!
Frukost på Scandic Hotell innan jobbet i lördags!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0