God morgon världen!

Hejsan! Jag har tagit en välbehövlig sovmorgon, som jag alltid tar på måndagar förvisso.. Att vara ledig från skolan denna trötta dag är verkligen uppskattat. Näh då, så trött är jag faktiskt inte. Skall rätta det sista på gymnasiearbete och sedan åka till jobbet - ser verkligen fram emot att göra mig en riktigt god café Cortado när jag anländer. Mmm.
 
Annars då? Skall jobba måndag-söndag denna vecka, vardagarna efter skolan då förstås, kommer bli en vecka med många bollar i luften. Skall även göra mitt premiärpass på Ankdammen till helgen, det ser jag fram emot!
 
Hoppas ni får en superfin dag! Det skall jag ha. :-)
 
 
 
En bild på min fina lilla dekoratör (som jag tycker hon skulle passa utmärkt som) Manda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0