Monday DONE

God kväll kära vänner! Måndagen är avklarad och jag är precis hemkommen, lite sliten sådär efter jobbet. Men helt ärligt, vad gör det? Jag har en otroligt mjuk och härlig säng som väntar + de bästa sovpartnersen man kan tänka sig (vovvsingarna). Måste bara säga än en gång, vad tacksam jag är över att trivas så otroligt bra på mina jobb. Vart jag än tycks befinna mig lyckas jag alltid hamna bland sköna unga, unga gamla, trevliga nya människor!
 
Något som jag förstått är bra med att börja jobba vid tidig ålder är; inte bara att förstå pengarnas värde (ok, det har nog inte jag förstått ändå, hehe..), utan även att lära sig respektera och förstå olika sorters människor. Jag har liksom fått hur många vänner som helst via jobb, som jag förmodligen aldrig annars skulle blivit vän med. Nu när jag väl är vän med dessa känner jag bara, alltså fasiken, vilken jäkla tur jag har. Man behöver inte alltid vara lika som personer, ha lika intressen och gemensamma vänner för att kunna passa ihop & faktiskt bli bra vänner. Det är något jag lärt mig i arbetslivet! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0