Jobba, festa, fira!

Japp, det är vad min helg gått ut på. Som i vanlig ordning. Hunnit med tre arbetspass och två kvällar ute med kära väninnor! I fredags firade vi Frida som fyllt 19 bast, och spenderade sedan natten på Jaguar & tillsist hos Amie, där man givetvis somnade i en ovanligt skön soffa.. Morgonen efter väntade ett arbetspass med mina kära arbetskollegor - och på kvällen ännu en fest. Vi hade en liten överraskningsfest för Sofie som skulle fylla år under nattens gång, snacka om att hon blev förvånad när hon hade förberett en kväll med matteplugg! Blev garanterat en roligare kväll än förväntat, och absolut ingen jäkla matte!
 
Hur som haver blev det två riktiga kanonkvällar! Inget speciellt som skett, ni vet sådana där bara ''sköna'' kvällar liksom. Sådana har jag haft, trots att det vart regn & rusk! Idag har jag jobbat och nu intagit sängläge. Jag älskar den här känslan av att vara riktigt utmattad i slutet av veckan, ett bevis på att man är en sysselsatt liten kvinna! Som inte bara degar igenom dagarna, utan faktiskt tar vara på energin! Lite beröm till mig själv, he-he.
 
Här kommer lite bilder ifrån helgen!
Presentöppning för vår lilla donna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: nathalie

Alltså kappan du har är ju to die for.. var är den från? :)

Svar: Tack! Jag själv är supernöjd. Det är ifrån förra årets kollektion ifrån märket Morris, så jag hade tur att finna den.. Fanns bara en kvar på Paviljongen! Men sök på nätet så kan du säkert finna en, annars har Morris fått in superläckra kappor/kavajer i årets kollektion!
emma TORSTENSSON

2014-05-12 @ 15:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0