... Och det är helg!

God natt mina vänner! (Eller hur jag nu skall skriva det korrekt, det är trots allt natt nu). Dilemma det där. I alla fall haft en riktigt givande dag idag.
 
Skoldagen startades med dans i sisådär 3 h, ok, jag skall vara ärlig, jag rymde ifrån dansen efter ynka 2 h. Men i ärlighetens namn, hade jag stannat en minut till på dagisdansen/bakterihallen hade jag praktiskt taget dött. Inte nog med att jag hållde på att tuppa av utav tristess, och att dessa danslärare tycks tro att vi är Sveriges största idioter - utan en fungerande hjärncell i hjärnan, som att inte det vore nog, tror ni inte att killen jag dansar med utbrister; ''du får ursäkta om jag har lite handsvett, men det är sånt du får leva med''. Alltså usch och fy! Och jo tack, räcker det inte med att jag känner att du har det, tänkte jag. Skall du behöva säga det också! Ville skicka iväg honom på en vett & etikett-kurs med detsamma, men det blev inte så - istället tog jag beslutet att rymma därifrån fort som fasiken... Droppen hade gått! 
 
Eftermiddagen spenderades med nya arbetsgänget med Ölprovning på Ankdammen. Det var en tjej från Kopparbergs bryggeri som lärde oss både ett & annat. Jag som inte kan något om öl, alls, var det faktiskt riktigt givande för! Dessutom är det alltid intressant att ta lärdom från någon annan som verkligen brinner, tror och faccineras av vad han/hon förespråkar för. Det blir så äkta! 
 
Sedan träffade jag Filippa och Sara på stan, vi kikade runt lite. Så glad att jag har vänner som dem. Ställer alltid upp och vill alltid det bästa. Näh, nu är jag så himla trött - så tänkte faktiskt inta drömläge i sömnen nu. Jag är ledig imorgon, men har ändå en fullspäckad dag, roliga planer då givetvis! 
 
Hoppas ni haft en bra & lärorik dag precis som jag. Sov sött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0