Kalasfredag!

Hej & hå! Jag är ledig på fredagar som vanligt, och det är som vanligt precis lika skönt. Tagit en sovmorgon, mysigt med smågrabbarna, avnjutit en banansmoothie - och nu tänkte jag hoppa in i duschen, ni kanske inte visste detta, men varje gång efter att jag druckit smoothie (som jag förvisso älskar) måste jag duscha. Näh, inte för att jag känner mig ofräsch, det hade trots allt varit lite konstigt, utan för att jag börjar frysa som en galning. Men nog om smoothie-dilemmat, ikväll skall bli en riktigt bra kväll.
 
Det vankas förstås fest! Jag och väninnorna skall till Frida och fira hennes 19-års dag, skall bli riktigt roligt, dessutom skall jag bringa med min lilla systemkamera som blivit frisk från sin batterisjukdom. Det är viktigt att ta bilder tycker jag, man vill ju memorera fina stunder utan att behöva oroa sig för dåligt minne. Skall nog följa med de andra till Jaguar en liten sväng, och sedan fortsätta en lång men ack så ung natt, hos Amie!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0