Sleepover hos Sara

Halloj! Här kommer en lite senare variant av uppdatering. Jag har haft en underbar dag idag, vädret har varit helt fantastico, vilket har ledit till att jag njutit till fullo - uteserveringar i solen med väninnor har med andra ord vart ganska givet. Resterande dag har jag spenderat med min kära Sara, planerat en Stockholmstur nästa vecka och stämt av lite behövligt snack. Kvällen avrundades med några timmars jobb på dammen, riktigt god räkfrossa som även personalen tycktes kunna dra nytta utav. Nu är jag åter hemma hos Sara och tänkte inta ett underbart sängläge! Hoppas ni haft en fin dag, så hörs vi imorgon. XO 

Älskar räkor, aoioli, färskpotatis, bröd, öskar all mat och definitivt sommarmat. 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vart är kappan du har på dig där ifrån? Skulle vara jättesnällt om du svarade på det i ett inlägg, den är superfin!:)

2014-06-21 @ 20:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0