Idag styrde tingen vår lycka!

God dagens! Igår hade jag en helt perfekt dag i Stockholm med Sara. Den kunde inte blivit bättre än så i ärlighetens namn. Ni kan ju tänka er själva två designerfreaks tillsammans!! Det kan inte bli annat än lyckat! Vi strosade, ok jag strosade, Sara hade ett helt annat tempo, och det slutar som i vanlig ordning med att jag får jogga som en idiot bredvid, hehe. Det är så skönt att åka till andra städer ibland och bara komma iväg lite, dessutom älskar jag känslan av att inte känna precis alla (som i Karlstad) och känslan av att 1000 personer till faktiskt känner precis likadant. Storstäder är mer min grej. Jag njuter av att bara känna pulsen, till och med kika i lyxbutiker utan att köpa något är underbart, med en helt otrolig service därtill förstås. Jag köpte en guldig/beige sjal från Louis Vuitton, helt fantastisk färg, två skor och en klänning från H&M. Skall visa er senare! Vi tog iallafall tåget hem på kvällen, trots att vi egentligen velat stanna några nätter..  Men det får bli nästa gång! Nu är jag påväg till skolan, skall fika med klassen, skriva mitt sista prov i skolan (!!), gå på möte med Ankdammen och även jobba ikväll! Skulle egentligen på personalfest med LLA, men jag fick se det ärligt... Skulle inte hinna tråkigt nog. 

Fika på (givetvis) Waynes! Testade Mango Lassi smoothien som var helt underbar. Gissa om jag blev glad när chefen berättade att vi börjat sälja den också! 



Ett glas champagne på NK som paus på shoppingen. Dock en ovanligt kort paus... Ca 15 min, lol! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0