En ledig morgon med kaffet

God morgon! Bortsett ifrån att jag har sinnessjukt, himla mycket, plugg kvar tills studenten - har vi åtminstone underbart slappa dagar. Visserligen kanske inte den kombon egentligen går ihop, men jag försöker inställa mig på att den gör det ändå. Allting löser sig! Och det som inte gör det, löser sig tillslut ändå. Idag är vi lediga från skolan, och jag börjar denna ljuvliga onsdag med sovmorgon och världens godaste köpkaffe från Ica - nämligen Zoegas Black Velvet, det var på en brunch med klassisarna jag fick testa detta, och jag blev tagen på direkten! Visste inte ens att vanligt, simpelt bryggkaffe kunde vara så krämigt & fylligt. Men tydligen! Om några timmar skall jag iväg till stan för ett pass på jobbet, och ikväll vankas sleeppover med Johanna. En bra Lill-lördag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0