En glänsande veckostart!

Herre min SKAPARE vilken underbar veckostart! Solen skiner, människor leer, jag leer, människor njuter och jag njuter likaså! Älskar att springa runt och lee utan anledning, eller alldeles för många anledningar för att kunna och orka nämna kanske... Jag har iallafall spenderat min härliga dag på Ankdammen, jobbade lunch idag, och nu skall jag hem och packa iordning lite inför imorgon. Skall nämligen till Stockholm över dagen imorgon med min kära väninna, Sara! Så det blir en liten sleepover ikväll innan. Och jag älskar som ni vet sleepovers, mycket mycket mysigare än att bara vara hemma. Lite krydda på vardagen sådär. Kryddor är viktiga i livet! 
Nog om att jag älskar att jobba på Danmen, men lunchen är ta mig fasen helt gudomlig... Sveriges stoltheter till kockar det är en sak som är säker. 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0