Dag 2!

Hejsan! Jag och Filippa är inne på dietdag två, och än så länge har det gått superbra. Det är ju faktiskt de små stegen som räknas! Jag är ett riktigt matvrak och älskar allt, onyttigt som nyttigt - det svåra är bara alla mina jobb som inkluderar en hel del bedårande godsaker.. Men jag har sagt till mina kära arbetskollegor att hejda mig från sådant, så förhoppningsvis behåller jag min stolthet och fullföljer detta nu (eftersom vi berättat det för allt & alla..) Haha! Annars då? Haft en soft skoldag, köpt ett par riktigt bra skor (äntligen) som jag skall ha på Ankdammen i sommar och även lite prommisar ute då och då! Var tvungen att testinviga dem på träningen förut, himla sköna! Har även solat, lunchat ute med Cornelia, tränat ett spinningpass med Filippa och tillsist tänkte vi träna lite på gymmet, men det är så jäklans mycket folk på Sats under eftermiddagen - Så! Vi bestämde oss för att ta en liten intervallrunda på stan varvat med fönstershopping. Nytta med nöje kallar jag det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0