Bra månad!

Alltså jag har haft en sådan grym jobbmånad. Denna lönen består utav totalt 140 h slitande & knegande! Det är inte illa om jag får säga det själv, när man går i skolan på vardagarna. Har jobbat på både Sibylla, Waynes, Indiska och Löfbergs Lila. Sagt upp mig på Donken, samtidigt som jag skall göra mitt premiärpass på Ankdammen till helgen. Ser så mycket fram emot denna sommar med mängder av jobb och nya människor!! Älskar fasen att jobba & att tjäna pengar då, givetvis! Att kunna slösa är trots allt upphetsande del i det hela. :-) Speciellt när man förtjänar det. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är helt sjukt duktig. Jag går inte i skola och jag har jobbat kanske 90 h den här veckan. Alltså hälften emot dig och du har ändå skola. Så jävla bra!

2014-05-14 @ 23:18:29
Postat av: Anonym

90 h den här månaden menade jag såklart*

2014-05-15 @ 11:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0