Älskade sol!

Att miljön man befinner sig i kan tyckas påverka en så mycket. Ja menar, en sak som vädret liksom. Eller det kanske inte är så himla lite egentligen. Jag kan inte minnas mig själv olycklig en solig dag. Är det soligt, då är minsann jag också det! Idag har jag, som ni nog kan anat, njutit och strålat i solen till fullo. På jobbet då givetvis. Jobbade lunch idag för första gången på Dammen och det erbjöds en helt graciös grillbuffe, gästerna var alla nöjda och minst sagt mätta efteråt! Även jag var väldigt nöjd som fick njuta av resterna efteråt, hehe. Nu är jag på hemgång efter ett litet besök hos min andra fam, Rexed! Suktar ihjäl mig efter grillat (än en gång idag) hos farmor med familjen! Hoppas ni får en fin torsdag, eller ja, hur kan man inte ha en fin torsdag i detta bedårande väder! Det finns så mycket att le åt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0