VÅRHELG

Godkväll ladies and gentlemen! Ännu en fullspäckad helg har förbrukats. Blandad med det mesta, det har varit nattjobb, modevisning, fikor, lunchar på soliga staden, shopping och lite mingel och lite fest! Och allt detta till strålande väder.
 
Är det inte riktigt otroligt att man verkligen kan bli lycklig utav ett visst väder?! Lycka i livet är faktiskt helt gratis, därför kan jag tycka att det är patetiskt som svensk - att klaga på vädret och fortfarande bo kvar, flytta då förfasen! Det skall jag göra senare i livet och ha soliga, tillfredställande dagar på heltid!
 
Jag är så dålig på att visa kläder jag handlar. Fick faktiskt med mig en hel del hem i lördags! Idag skulle jag förövrigt ha pluggat, men har varit alldeles för trött - som jag alltid ursäktar mig med; man är ju trots allt bara människa''.. Nix. Skall slå på en film och somna till nu. God natt!
Provade nya loka ''Crush'', som innehåller 14% fruktsaft. Nyttigare än vanlig läsk och ubergod!
Fika på en improviserad liten uteservering! Med Ida och Fia :)
Strosande på stan med favvo!
Middag, godis och mys i mängder med älsklingarna Emma & Filippa, innan jag gick och jobbade!
Hur lyxigt är det inte att få håret fixat hos frisören? Vi fick det fixat inför modevisningen, men min frisyr hållde i sig - och jag körde den utekvällen till ära! Skall bli mer gånger. Tänk er håret fixat, tidningen i handen och ett glas Champagne därtill. Eller vilket vin som helst. U n d e r b a r t.
Visst blev det fint!
Prommis påväg till mingel hos Ida!
Blev nattkäk på Max efter klubben.
Och denna kväll då. Den har spenderats i sängen med en vält popcornskål över mig själv, är nog lite trött trots allt..
 
 
 
 
Meja och Jennifer. Så fina!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0