@ SKOLA

God morgon! Sitter på textkommunikationen och har precis slutfört ett manus till median. Kommer nog bli en helt ok film som skall spelas in! Även om teknik inte är min starkaste sida. Ämnet jag valt är klasskildringar i samhället, lika barn leka bäst - så filmen skall visa hur vi låter pengar styra våra liv och där även relationer. Jag tycker att det är grymt fel, pengar är ett verktyg - till att uppfylla mål, hjälpa människor och köpa saker som man vill ha. Sorligt att man låter det bli så mycket mer, än vad det faktiskt är!
 
 
Annars då? Det snöar ut och jag anlände till skolan som ett blött snömonster. Har känt mig finare. Men, det finns värre saker trots allt! Nu skall vi äta, sedan vankas plugg och träning med Filippa ikväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0