Lunch!

God morgon! Sitter på psykologin och kikar på film, vi ser på A Beautiful mind, som handlar om Schizofreni, de psykiska sjukdomarna måste verkligen vara värst - att inte vara medveten om att man är sjuk!  Hade ett säljframförande med min entreprenör-lärare förut, tyckte det gick bra! Skönt att ha det ur vägen åtminstone.
 
Nu är det dags för lunch med klassisarna, det jag älskar med min skola är att vi alltid har så god lunch! Idag är det salladsbuffé och falafel. Älskar det båda, speciellt vegetariskt i skolan. Sedan skall jag träna, skall försöka få med mig Filippa så det blir roligare! Annars inga planer. Bara njuta av att solen är så underbar! Att världen är underbar.
 
Ha en fin dag!
 
 
Vad tycker ni om denna som studentklänning? Är den inte lite ''Emmig''?? Från Busn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0