UNDERBART

Jag finner inte ord till hur underbart det här vädret är! Skulle jag leva i ett soligt land skulle jag vara lycklig på heltid, tur man har en livstid på sig! Soliga människor är lyckliga människor, hehe. Dagen till ära har spenderats i skolbänken, haft en riktigt härlig skoldag med världens energi = sov cirka 10 h inatt så kanske ej konstigt! Har gått och blivit världens sömntuta... Men sova, det är fasen guldvärt! Att man inte tänkt på det förut?! Alla dagar man sprungit runt som en zombie i skolan med 3 h sömn i kroppen. Händer inte mer! Nu skall jag hem och slutföra en psykologiinlämning och sedan ta en åter tidig kväll. Hoppas ni har haft en fin dag❤️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0