Lunch på stan!

Fy FABIAN att det skall regna ute idag! Jag står hellre ut med -20 gradern detta, så fort man lämnar huset känner man sig liksom sliskig och ofräsch. Dessutom skall vi ju till Maja ikväll & fira henne o Angelica som fyllt år, man känner sig inte direkt festfin i det här vädret. Men! Tänker inte låta vädret hindra mig, jag har nämligen ett paraply i väskan, är man alltid redo så är man! Det skall bli en riktigt rolig dag+kväll idag - så är det bara. Nu är jag påväg till stan för att luncha och kika runt lite med Johanna. Det kanske blir ett glas vin på stan sedan också, bara för att vi kan!! Nåja, ni får ha en sådan bra dag kära vänner. Vi hörs senare. 😘👼 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det med körkortet som du sa att du skulle ha i slutet på mars??

Svar: Oj vilken koll du verkar ha! Roligt att jag verkar så intressant i alla fall. Angående körkortet har jag inte fått hem min övningskörningslicens ännu, trots att den skickades in för ett tag sedan. Plugget går bra.
emma TORSTENSSON

2014-03-10 @ 20:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0