IDAG

Idag så började jag mitt nyttiga liv inför sommaren och studenten! Skall småäta mindre, äta mindre och äta bättre (tro mig det är inte så lätt när man jobbar inom snabbmat..) och förstås träna mer! Vill gå ner ca. 5 kg och tighta till delar av kroppen, så det skall jag göra nu! Tro det eller ej men jag ser faktiskt fram emot denna period. Däremot tänker jag inte köra någon diet som avslutar hela mitt liv, det skulle inte funka för mig, jag kommer liksom fortfarande gå ut ibland och ta ett glas vin ibland. Men då tränar man bort det! Vill man så kan man!         Förövrigt jag bestämde mig för det här idag! 
Påväg in till stan med mamma! Skall sola och träna :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0