FORT DET GÅR

Det här lovet har verkligen bara runnit iväg! Jag brukar fara över att bli rastlös på lov, men det har jag icke blivit.. Haft ett fullspäckat schema varje ynka dag! Att vara ledig kanske är lite utav min grej ändå! Hur som haver, tisdag-torsdag vart det jobb på LLA för min del, hade myskväll med min saknade Jennifer efteråt (en evighet sist, jag menar det!). Och just det, i torsdag blev det en utekväll efter jobbpasset också. Blev kanske lite väl många drinkar... Men, sådana kvällar måste det också bli ibland! Det var åtminstone en rolig kväll, med en efterfest till morgonen (som det skall vara i mitt tycke). Igår jobbade jag med mina kära workoholics och skall även göra det idag! Börjar dock inte förrän 9, så det blir självklart lite mingel med väninnorna innan.☺️ Hörs sen! 
Jag och Ida på jobbet! 

Anna och Ida den galna..... 😍😂
Ha-ha, gotta love those... (Va de nu är för något) things! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0