Morris Ladie

 

 
Sarah 
 
Vart är kappan du har på dig där ifrån? Skulle vara jättesnällt om du svarade på det i ett inlägg, den är superfin!:)
 
 
 
 Nathalie 
 
Alltså kappan du har är ju to die for.. var är den från? :)
 
Tack vad snälla ni är! Och jag håller med, kavaj/jackan är både elegant, tidlös och klassisk - typ, de enda egenskaperna en jacka tycks behöva. Jag älskar den! När jag sitter på bussen eller i bilen blir jag alltid orolig att skrynkla materialet, och jag vill absolut inte slita på kvaliten genom att stryka den - vilket leder till att när jag åker buss får jackan ett eget litet säte & när jag sitter i fullproppad bil, ja då envisas jag med att ta av den, ha-ha. Men det gäller att vara försiktig med sina små värdigheter ibland.
 
Jackan kommer ifrån märket Morris Ladie och förra årets vår-kollektion, jag hade turen att finna den enda som var kvar från förra årets kollektion i butikk (men man vet ju aldrig om det dyker upp på blocket eller liknande). 3000 kronor gick den på, bra pris för en så tidlös jacka som denna tycker jag.
 
Vet inte varför skuggan lade sig så knepigt, men nertill är alltså skugga & inte smuts som det ser ut på bilden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0