WORKOHOLIC

Vaknade precis efter en otroligt välbehövlig sömn... Räknat ut att jag sovit knappt 6 h på två dygn, har liksom inte hunnit sova. Jobbat dubbelpass i fredags, igår trippelpass - waynes, ankdammen och sibylla. Började vid 9 och slutade kl 04 på natten, enda rasten var när jag trallade från ena jobbet til det andra. Det kan man kalla ett långt men härligt pass! Men om jag skall vara ärlig så tycker jag inte alls att det är jobbigt, tror det beror på att jag varierar jobben, det känns som att man slutar fastän man ändå inte gör det, på något vis!
 
Nåja, lika bra att uttnytta energin medan man kan! Sova kan man göra i ett annat liv, skämt åsido. Jag ligger i alla fall hemma och degar i sängen, sovit hela dagen varvat med att vaknat och ätit chips. En standardsöndag för min del. Kommande vecka vankas i alla fall massor av jobb! Skall göra mitt första ''officiella'' pass på Indiska till onsdag, och det lär även bli flera dubbel/trippelpass.. Är man en workaholic så är man ;-)
 
På tisdag skall jag till Göteborg med Sara, Susanne och Emelie! Skall kika efter en fin klocka:) Funderar på en Burberry än så länge.
Det här hade jag på mig häromdagen! Skjorta från Filippa K, Sjal från Louis Vuitton, shorts - ett par urgamla från högstadiet (!!) köpte på H&M, stolt över att jag tillsist fick IGEN dem!
Det här hade jag på mig i fredags! Älskar denna kjol från Valerie. Tycker att den är riktigt pampig! Visst fick jag till det ganska bra ändå? Det var maskeradtema!
Jag och min väninna Julia!
 
 
 
Även tempels talang till fotograf, Martin!! Bar en snygg mask! Gjord av mg förstås hehe.
Mina älsklingar kom & hälsade på mig på Dammen:)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0