Mamas b-day

Godmorgon! Jag har vart uppe med tuppen denna morgon, ända sedan 06 - har ju flera saker att fixa idag. Först och främst, åka in till stan och fixa mitt katastrof-hår denna morgon, sista sekund som vanligt! Jag hoppas över allt annat att det går att rädda till något bättre.. Det är trots allt bal imorgon. Alltså, hur dumma i huvudet får man vara som färgar håret två dagar innan balen själv hemma? När man förövrigt verkligen inte kan det! Jo väldigt dum i huvudet. Annars då? Skall fixa mina naglar, hoppas att jag lyckas få en tid hos min favorit Yulia, annars får man taga vad man hava. Tillsist lämna in min trasiga tele och fixa & trixa med mammas present.
 
Mamma fyller år idag så vi skall fira henne här hemma i eftermiddag! Tyvärr kan jag inte delta i grillandet ikväll då jag skall jobba, suck..... Grattis kära mamma på 48-års dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0