Living the dream!

God kvall raringar! Hur mar ni? Sjalv mar jag toppen. Jobbat hela dagen idag, pa Sibylla och ankdammen - alltsa gud vad jag alskar mina jobb, och for att inte tala om de jag jobbar med, otroligt underbara manniskor hela hogen. Och in kanske tror att jag overdriver, men det gor jag inte, ar 100% Arlig, gar
Seriost och langtar efter att jobba! Pa vagen hem stotte jag pa Samir och hans kara van som fick aran att skjutsa mig till Sara. Imorgon aker jag och min bastis + Basta Susanne till goteborg! En shoppingdag ar vi varda efter allt knegande, Sara ar precis som mig nar det kommer till jobb. Ok, nu dags att sova - god natt hoppas ni haft en fin dag, jag har alskat min! 
Kvalitetstid med min Kara arbetskollega! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3 pusspuss

2014-07-03 @ 00:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0