Workingmode on!

God morgon! Hur är läget med er? Själv är det primus ballerinus. Glassade i solen igår hela dagen med tjejerna på Bomstad strand, flera år sedan jag var där sist! Men gud vilka härliga minnen man haft på den stranden. På kvällen åkte jag och körde ett efterlängtat men ack så svettigt pass på dagen! Att springa runt och servera, bära in och bära ut i en hetta på 30 grader och människor överallt, tar på krafterna kan jag säga er! Självklart låg mina arbetsbyxor i tvätten så jag tvingades ta på mig ett par svarta skinnbyxor, kan ni tänka er värmen? Och jag brukar sällan klaga på värmen! Annars då, missade bussen hem så jag gick och besökte mina Sibyllakompanjoner, slutade såklart med att jag hoppade in och jobbade ändå (gratis) då jag kände mig lite utanför när de andra jobbade... Ha-ha! Kom hem vid 05 inatt och gick upp 09, nu är det nämligen dags för ett arbetspass! Ikväll vankas även ett nattpass! Måste ta igen de tre dagarna jag vart ledig, har lite ångest.. Sådan ledighet sker inte på fri vilja när man älskar sina jobb!! 
Stranden igår :-) tagit ur min navelpiercing nu också! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0