Knega, knega, knega!

God kväll kära vänner & ovänner! Jag ligger hemma och slappar i sängen, har ringt lite samtal angående jobb i Norge i höst. Lönen här är alldeles för dålig för en sådan som mig - med dåligt tålamod!w Jobbade lunch idag som inte hör till vanligheterna, brukar ju jobba kväll annars - men det är alltid kul att variera. Denna vecka blir det bara massa knegande, återigen, vankas flera dubbelpass och inte en dag ledig! Men det är ju så jag gillar det. Nackdelen är bara att jag saknar mina vänner efter att ha jobbat på alla jobb, blir lite avundsjuk när de uppdaterar vår lilla facebook-chatt som vi har, ha-ha..
 
Om jag får ledigt så blir det nog en tur till Stockholm för fest & shopping om någon helg med tjejerna! Karlstads utbud av, ja tja, människor är ointressant, fest är tråkigt och shopping? Det skall vi inte ens tala om, för här finns ingen shopping! Lol.
 
Nix, nu skall jag kika på Million dollar listening med Svenska stoltheten; Fredrik Ekelund!! Och drömma mig bort bland lyx, överflöd och häftiga jobb!
 


Slappmode i sängen.. Sååå skönt! 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0