Senaste införskott!

Hejsan! Jag har ju sagt att jag skall börja visa lite mer shopping här i bloggen. Visar faktiskt väldigt sällan vad jag köper här, det är väl om ni ser vad som är nytt och inte på bilderna förstås! Här kommer iallafall tre små införskaffningar från Göteborg. Köpte absolut inget speciellt, då Göteborgs utbud är helt katastorfalt dåligt! Ok, inte lika dåligt som i Karlstad, men sämre än vad jag trodde. Dock är det alltid lika underbart att shoppa på andra ställen än där man faktiskt bor!
Guldig klocka från Michael Kors. Är egentligen inget fan av Michael Kors som designer, men hans klockor är faktiskt väldigt fina!
Min favoritparfym i världen, Chanel Noir! Doftar som en kvinna av stolthet, eller, en kvinna som vet vart hon vill i livet! Det här är i mitt tycke den ÄKTA Chanel-andan. Jag älskar den!
De svarta pumpsen, varenda tjej behöver ha i sin garderob! Från Tiger Of Sweden :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0