Run, run for your life bitch!

De senaste timmarna har jag varit övertaggad på livet, ja de senaste timmarna!! Varför? Jo för att planerna inför min flytt till Dubai har gått & blivit ännu ett steg närmre verkligheten. Min för tillfället, livsdröm! Jag har nämligen en vän till mig som har famil där borta, och eftersom skolan är slut nu här i Sverige, skall hon också flytta till dit till hösten. Min underbara väninna har även hjälpt mig enormt med detta, bland annat besvarat mina tusen frågor kring jobb, boende, livstil... Allt mellan himmel och jord!
 
Idag frågade i alla fall Zara mig om jag ville följa med henne till Dubai i September! Då har jag chansen att knyta ännu mer kontakter, få en känsla till landet, och även hjälp till en intervju på världens bästa kategoriserade flygbolaag - givetvis Emirates airlines. Jag längtar SÅ till September nu! Det blir trots allt inte vilken semester som helst eftersom Zara redan känner staden och har både familj och kontakter där borta! En riktig möjlighet!
 
För att belöna min kropp lite extra är det dags för en kvällsrunda med springskorna, och för en perfekt svettig löptur behövs dess taggiga låtar - min nuvarande favorit; The Big Bang, med Katy Tiz!
En outfit som jag gömde i häromdagen, när jag hade en riktig ful-dag. Ni vet hur hemska sådana dagar är! För-jävliga, rent ut sagt. Kände mig genast snyggare när jag körde en mer uppklädd, stilig look. Det blev en fräsch långklänning från Gina Tricot (sitter som smäck), guldiga skor från Zara, Väska från Louis Vuitton, Jacka från Morris, Sjal från Louis Vuitton och solglasögon från Marc Jacobs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0