Nostaligifilm!

Idag har jag min första lediga torsdag på väldigt länge! Och faktiskt, det är helt ok-underbart att vara ledig också! Har legat och degat i sängen ända fram tills nu, eller näh, vem försöker jag lura? Tänker nog ligga här ett bra tag till, med massor av nostalgiska-filmer! Skall sätta på Crossroad nu, ni vet med Britney Spears? När jag var liten älskade jag i alla fall den filmen, Britney var trots allt de flesta tjejernas idol då!
 
Ikväll blir det även en utekväll! Ser fram emot det supermycket, var länge sedan jag var ute med mitt lilla tjejgäng. Det är ju det som är nackdelen med att jobba kvällar, man missar så mycket tid med sina vänner. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0