En liten tisdagsnatt!

Hejsan mina vänner! Dagen idag har spenderats i Göteborg med Sara. Vi tänkte variera våra shoppingturer och åka till Göteborg för trevlighetens skull, shoppingen visade sig dock inte vara så himla trevlig.. Visst att det finns mycket mer än i Karlstad, men ändå, katastrofallt jäkla utbud!! I alla fall när det kommer till designershopping. Helt fel stad. Men det vet vi till nästa gång!
 
Bortsett ifrån det fick jag såklart med mig några kassar hem ändå, men jag kan säga er att det tog bra mycket längre tid för min del att införskaffa några sådana - än vad som annars hör till vanligheterna! Fick springa in och ut i butikerna 150 gånger tills jag tänkte; ''äsch jag köper väll detta då''! Ha,ha, visade sig dock bli lite bra ting ändå nu i efterhand. Hur som haver, haft en härlig dag i goa lilla Götet med min älskade väninna.
 
Nu kikar jag på Million Dollar Listing med Fredrik Ekelund, herregud vilken stjärna till mäklare! Så rolig, så down on earth och så jäkla vass bara. Drömmare som man är snappar jag upp varenda liten unik gest han kör, för att en vacker dag kunna dra nytta utav dessa tekniker! Har ju faktiskt tänkt att bli en liten stjärnmäklare någon gång i livet;-) Vad tror ni? Jag tror att jag skulle vara grym, med lite träning!
 
Nog med självförtroendeboostar till mig själv från mig själv, för ikväll! Nu är det dags att sova. Imorgon vankas ett arbetspass på Indiska, skall jobba öppning för första gången där! Och på kvällen ett pass på Dammen. Brukar ju köra trippelpass nu för tiden, så det känns som en hyffsat soft lill-lördag ändå.
 
Godnatt och sov så gott!
 
En bild på mig och Sara från förut! Länge sedan jag visade upp lite shopping här, så tänkte visa mina senaste små tillskott imorgon :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0