The IT skirt!

Kan inte hålla mig ifrån att uppdatera er om denna (rent ut sagt) superdröm! Så lika bra att göra det på direkten, kan trots allt inte sova.. En ballerinakjol med perfekt längd. Inte för lång - inte för kort, jag är en sådan tjej som aldrig skulle visa mig i varken för kort kjol eller klänning. Vill nämligen inte att folk skall kunna fundera på om jag kommer ifrån en bordell eller bara råkade köpa för liten storlek.. Eller bara gillar att ha det så! Nix, inte min stil.
 
Bortsett ifrån den perfekta längden, som framhäver benen på ett elegant vis - är den även väldigt rolig och unik. Ränderna, materialet & längden blir tillsammans en riktigt bra kombiantion. Elegant, unik och sexig på samma gång!
 
Från Valerie! Fyndade den på 50 % så den kostade enbart 650 riksdaler. Värt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0