Påväg hem från jobb!

Hej på er alla nattugglor där ute! Är påväg hem ifrån ett dubbelpass på Indiska och Ankdammen. 14 h för denna dag gjorda! Mamma var så snäll och hämtade mig på jobbet, haft ett lång och trevlig pratstund med min arbetskompis Arman under tiden - på en liten bänk här i Karlstad, ha-ha. För övrigt har jag också fixat ett nytt nattjobb, för er som inte vet eller för er som undrar, har slutat på Sibylla, så det passar utmärkt med ett nytt jobb denna lediga nattlucka. Jag har ett mål numera och jag skall ge ALLT tills jag ror det i hamn! Man skall följa drömmar inte människor. Godnatt! 

Jag igår! Trots att jag jobbar o har sisådär 30 min lucka mellan jobb o nästa jobb. Byter jag alltid om för att visa min främsta sida! Man vet trots allt aldrig när man träffar sitt öde... 
Och en god lunch på jobbet häromdagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0