Morgonstund har guld i mun

Eller hur man säger. Och visst är det så. Hur sällan man ens tycks ta sig tiden till att fixa iordning en god, stor & ..(helst lite senare frukost) är det alltid lika underbart när man gör det! Och uppskattat för den delen. Så lite som gör så mycket till vardagen, riktig vardagslyx. Nu kanske inte det här såg ut som en megafrukost för er, men för mig som oftast brukar vakna - stressa till bussen och sminka mig i självaste bussen, ja då är det minsann inte illa! Sammanfattat är jag nöjd över mig själv denna morgon. Nu är jag taggad inför en heldag på Indiska! Sedan blir det första "helgen" för mig på en evighet, har nämligen en kväll ledighet, och det vankas vinkväll med väninnorna!! 

Älskar vårt lilla utekök (som inte syns på bilden) men det är så härligt att stå ute, fixa och trixa! 
I väntan på bussen; slappa på någon annans tomt i gräset för att överleva hettan. Ofräsch till fullo men i LOVE it. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0