Mitt nästa köp!

Nu har jag och Sara bestämt, att Marbella får det bli i augusti! Visserligen det eller Ibiza det lutat mot hela tiden, men vi kände att Marbella känns lite mer sofistikerat och shoppingrikt än Ibiza, som istället erbjuder världens bästa party-ö... Och vi är mer sugna på fina middagar, lyxig shopping, massage på stranden med goda drinkar denna gång! Det jag tänkt att unna mig denna semester är en Weekend-bag från Louis Vuitton (förstås), tycker att deras är jättefina - och dessutom, hur viktigt är det inte att resa med stil? Skall man resa så skall man minsann göra det med klass! Ioförsig brukar inte jag resa mycket men det kommer bli en hel del framöver nu. Lika bra att vara förberedd.  Förövrigt sitter jag i bussen påväg hem ifrån jobbet. Skall göra en smarrig sommarmiddag med mamma som inkluderar grillad lax, potatissallad, marabou-chokladsås & glass till efterrätt! Valet och kvalet är dock vilket mönster jag skall välja. Den klassiska LV-loggan eller Damier mönstret? LV-loggan känns mer tidlös, samtidigt som jag har en Neverfull i Damier och det vore kul att matcha lite. Vad tycker ni?? :-) 



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!
Den i damiermönstret är verkligen så classy och hur snyggt vore det inte att matcha väskorna när man är ute och resee?
Så damier tycker jag!
Ha det så bra

2014-07-30 @ 00:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0