En helg i huvudstaden

God morgon! Jag vaknade precis upp efter en lång natt (och även morgons..) välbehövlig sömn! Vi har tillbringat helgen i Stockholm och har knappt hunnit sova! Men, det var verkligen en helg värd att vara trött därefter, jag behövde verkligen komma bort lite ifrån Karlstad och vardagen lite. Det behöver vi alla ibland! Vi har kikat i butiker, ätit gott och tagit många goda drinkar - såklart festat också! Första kvällen blev en flopp gällande nattklubbar, andra kvällen blev desto bättre och absolut mer galen! Vi var på Collage och Viktoria. :)
 
Och jag gillar att man har så himla mycket tid på sig här borta. Det känns som att dygnet har fler timmar! Vi kom liksom hem från shoppingrundorna vid 7, vilade ett tag, gjorde oss iordning i lugn och ro, drack iskalla glas vin i mängder och drog inte ut förrän vid 12- halv ett, och vid 6 kom vi tillbaka! Nattlivet passar mig alldeles utmärkt! Jag älskar Stockholm och tycker det är en helt underbar stad, speciellt när man spenderar den med människor man håller kärt.
 
Just det, jag köpte även en drömväska! Skall visa er den i ett eget inlägg sedan. Det är den värd att få!
Sofias käke gick förstås ur led och virriga typer som oss fick tvunget ta t-banan hit och dit..
Vi blev serverade dricka inne på Prada
Första utekvällen körde jag på kjol, blus med stora axlar och höga stilettklackar!
Vi var inte så bra på det här med små portioner.. Ha-ha gubben intill; ''ja nu kan ni verkligen äta'' Lol.
 
Min stjärna <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0