The little things in our weekdays

What a wonderful day! Och för er som undrar, nix jag vet inte varför jag skriver vissa fraser på engelska, förmodar att jag gillar variation.. Hur som helst, idag har vi haft en lugn skoldag. Typ haft en vanlig lektion och resterande filmtittande. Helt underbart skall jag säga! När man får softa så skall man minsann göra det!
 
Efter skolan hängde jag på stan lite med Ammie och Sofia, vi har skrattat och flummat i sisådär tre timmar. GOD how I adore those girls. När man är med sådana människor känns allting i omgivningen bara så oviktigt. Sofia sade liksom att jag lät som en ''kråka'' och såg ut som en padda (? vad hon nu tycks mena med det..) hela tiden, men jag kunde inte bry mig mindre... All ocharm i världen är värd skrattiga dagar. Jag tycker visserligen att jag är charmig när jag är skrattar, om andra tycker det är en annan femma (hehe).
 
Nu ligger jag hemma och tar det lugnt till tusen! Fick en tidning på posten som jag tänkte slöläsa nu, för visst är det något speciellt med en riktig jäkla papperstidning?! Gjord av ren materia! Bara släppa elektroniken för några minuter och koppla av. Och till det förstås - doftljus, ljuset jag provar idag kommer ifrån Byredo och heter ''Cotton Poplin'' - det doftar helt ljuvlig bomull, jag får en lyxig hotellkänsla av det, vilket jag älskar. Fick det av Carl när jag fyllde år!
Ett litet sött ljus! Skall nog köpa ett till när jag kommer till Stkhm! Det finns bara att köpa på NK nämligen. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0