Ny vecka nya möjligheter!

God morgon alla kära! Sitter i skolan på sista lektionen. Jag som alltid tyckt att denna dag varit ur-soft tycker att det kommande vår-schemat är helt underbart! En lektion på måndagar, tre hårda skoldagar och sedan ledig de flesta fredagarna. Riktigt drömschema som väntar med andra ord! Nåja, idag skall jag beta av ett litet pass på jobbet och ikväll är ingen kväll jag ser fram emot - matteplugg hela, hela kvällen.... Efter denna kvällen skall jag aldrig någonsin plugga matte igen. Det är en bra deal med mig själv tycker jag.
 
Nästa helg åker jag även jag och Fia till Stockholm! Ser fram emot en weekend i huvudstaden med min bästa väninna, vankas god mat, vilda utekvällar och förstås huvudgrejen; mycket, mycket shopping!!
Jag & Fia på min 18-års fest :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0