Prada

Denna fantastiska väska fick bli min! Och jag är så KÄR i den. Ni vet väl att jag kikat på denna ett tag? Jag lovade mig själv att när jag åker till Stockholm då köper jag den. Inga om och men. Vill man ha något, då skall man ha det, i mitt tycke. Väskan har alldeles perfekt storlek och har utrymme för en laptop (ifall man skulle vilja), två stora fack med blixtlås och ett desto mindre med blixtlås. Väskan består utav Saffiano-läder som har en unik karaktär, men också tydlig funktion som går hand i hand med vår designfilosofi. Den präglade ytan gör lädret extremt slitstarkt och närmast omöjligt repa. Blixtlåsen och loggan är gjord av mässing med överdrag i äkta guld.
 
En väska med finaste lyx och främsta kvalité. 14520 kronor.
 
PS. Väskan är mycket beigare och ljusare i verkligheten. Fick inte till färgen på bilderna. Första bilden är den väldigt mörk och andra bilden är den för gulaktig. Helt omöjlig att få den så perfekt på bilder som den är i verkligheten! Eller, så är det mina fotografikunskaper som inte är de bästa... He-he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0