Dagens look!

Hej alla nattugglor där ute! Mamma har precis hämtat mig från ett nattpass på jobbet, sitter i bilen och äter godisrester. Alltså, något som är farligt inom resturangbranschen är lätt all mat, fasen omöjligt att vara det minsta nyttig! Ioförsig är ju det lite grejen med jobbet, äta mycket gott, och jag har ingen tanke på att bli nyttig ännu som tur är, ha-ha. Förövrigt var passet lika underhållande denna kväll/natt, börjar bli en vana när jag och Viltoria jobbar, flumma oss igenom passet.. Vi lär leva ett tag till kan jag konstatera!  :)  Såhär såg jag ut idag förresten! 
Blus ifrån Hunky Dory, jeans från Lee, Ugg Australia och armband från Matilda Edblad. 
Och ytterkläder (trots fruktansvärd kyla) min favvokappa från Monaco Club och tuff väska från Marc by Marc Jacobs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0