Brunch med väninnor

Hej och välkommen kära fredag! Hur underbart känns det inte med fredag? Alltid lika underbart. Morgonen startades som vanligt med en ljuvligt go' brunch. Just got to love it... Brunchar är numera mitt tecken på att helgen är kommen! Igår somnade jag förövrigt redan vid 8 pm, vilket resulterade i en urpigg och fräsch Emma! Sömn är verkligen viktigt i vardagen. Nu sitter jag på bussen och mobilbloggar (många stavfel skylls på det) - skall hem och plugga färdigt på en filosofi-uppsats och sedan iväg för ett nattpass. En vanlig fredag för mig med andra ord! Önskar er en härlig fredag! 

Scones, olika ostar, frukt och bär, olika juicer, smoothie, kaffe, american pancakes, sylt, glass, sirap, marmelad, kakor och choklad. Japp, vi går all-in på brunchen kan man säga. Det enda som saknas om något är champagne! 

Viggo är också med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0