BOX BOX BOX

Halloj! Sitter i bussen påväg hem, och självklart passar man då på att blogga lite. Dagen har gått SÅ fort. Suverän skoldag. Två lektioner som inkluderat ett besök på Konsumentverket samt en intressant föreläsare på lektion numero dos. Efter skolan tog jag en mysig fika med Sofia & Maya (tycker man förtjänar det innan träning hehe). Så som ni förstår vankades ett boxningspass med min fightigaste fighter, Sara! Grym träning och perfekt avslut på en Lill-lördag. Nu skall jag hem, plugga, dega och läsa tidningar! Hoppas ni haft en bra onsdag!
Vi blev bjudna på fika på vårt lilla skolbesök. Det var verkligen ett roligt sådant med trevliga anställda! Haha, bara jag som brukar irritera mig på otrevliga människor?? Speciellt arbetande sådana.
Jojo & jag påbörjade förstås dagen med en latte. Ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0