Sovmornar i mitt hjärta!

God morgon! Det här älskar jag med sovmornar. Inte bara att sova hur länge som helst (det är ju bara en del i det hela) - nämligen att fixa en stor brunch framför tv:n och till min stora förtjusning visas förstås; Housewifes of New York. Jag älskar de hemmafru-serierna! Vid närmare tanke skulle jag nog passa utmärkt i ett sådant liv, personligen tycker inte jag att det är något ''fel'' att den ena personen försörjer hemmet, allting beror på vilken sits man är i, och dessutom övervinner kärleken allt! Man lever bara en gång och då skall man ha det gott i mitt tycke, på vilket vis man än får det på.
 
Nix. Nu tänkte jag hoppa in i duschen och börja fixa iordning mig lite! Skall på bio med min lillebror och farmor idag. Annars har jag inga planer. Blir nog en lugn onsdagskväll!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0