En perfekt helg!

Hej alla nära & kära och övriga därtill förstås! Min helg har varit helt ultimat. I torsdags hade vi lite vinkväll hos Felicia N innan det blev en sväng på studentfesten. Jag var riktigt taggad för kvällen och den blev likaså rolig! Av någon anledning springer jag dock alltid runt själv och velar på klubbar? Någon som känner igen sig? Visserligen är det himla jobbigt att hålla reda på folk och man lyckas ju alltid (i alla fall jag) finna någon intressant att fördriva några minuter ihop med! Innan man tröttnar och beger sig till nästa person, ha-ha.
 
I fredags väcktes jag tidigt av min privata lilla väckarklocka, a la Sofia.. En person som saknar mig av ynka lilla frånvaro! Blev en lunch på stan med henne och Bella, flummigt, roligt, skrattigt och älskvärt som alltid. Mina tjejer det. På kvällen blev det ett nattpass på Sibylla, antar att jag förtjänade det efter all ledighet på sistone. Eller ja, jobb och jobb.. Jag, Jennie och Helena hade det trevligt med mycket skratt och snack! Vad vore jobb utan vänner? Jag skulle aldrig klara det. Man skall ha kul på sin arbetsplats och man skall trivas, så är det bara. Mitt måtto är passion för sitt yrke, passion för att servera hamburgare kanske jag inte riktigt har, men kul är det åtminstone.
 
Gårkvällen till ära (lördagen), hade jag minst sagt längtat efter! Det var så länge sedan jag var ute med några av dessa favoriter, så det var verkligen på tiden. Men, den som väntar på något gott - väntar aldrig för länge! Vi förminglade lite hos Stina innan vi drog till stan och tempel.
 
Jag var näst intill spiknykter och tyckte helt ärligt att det var - fruktansvärt tråkigt där inne! Det är inte min stil att dricka mycket alkohol (även om det tycks bli så ibland), jag tycker att man är lite falsk mot sig själv när man festar, dricker och blir en helt annan person av drickan. Det är ju inte så man vill festa liksom, jag vill festa med mitt bästa, gladaste och mest danssugna jag, till ett glas vin eller två, men drickan får absolut inte ta över! Så, jag drog därifrån! Med leendet på topp kände jag mig riktigt nöjd över mig själv, vad skall jag nu hitta på?? Träffade massor av intressanta människor ute och det blev en kväll på Blå, och sedan Pitchers, med pappa och hans vänner. Och förstås massor av nya och härliga människor! Jag kunde inte ha gjort ett bättre val och haft en roligare kväll.
 
Man skall alltid lyssna på sitt hjärta mina vänner!
Förfest hos Felicia i torsdags
Jag och Felicia i torsdags. Taggade inför en studentkväll!!
Hade myskväll med tacos och godis innan jobbet på fredag. Väl på jobbet blev det förstås ännu mera mys..
Hos Stina! Hade på mig en kontorsklänning från Filippa K och ett halsband från Sand.
Och till sist, en bild på Maya och Nadja hos Stina! Så tjusiga ladies!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0