LET'S CONFESS

Vart reste du sist-  Småtripper i Sverige med olika vänner, Kos med bästisar i somras!

Vad lyssnar jag på just nu-  Ulrik Munther, söt liten gosse

Kärleken är- något man aldrig kan få för mycket utav

Jag kommer alltid- vara en respektfull och älskande person

Sist jag grät- N Hm några veckor sedan!

Min mobil är-  Mitt viktigaste verktyg i livet

Innan jag går och lägger mig-  Sätter på alarm och film - somnar alltid till film!!

Jag vill verkligen-  Ha ett lyckligt liv med nära, kära och många, många vänner därtill

Ler du ofta?- Jag ler alltid, jag föredrar att framhäva min bästa sida

5 saker jag vill göra innan jag dör-  Se hela världen, hjälpa människor, vara omtyckt, vara kär i någon som är lika kär tillbaka

5 saker att vinna mitt hjärta-   Vara charmig, snäll, ärlig, rolig!

5 saker som skrämmer mig-  Människor som njuter av att såra andra, oförutsägbara personer, förlora någon jag håller kärt, döden, bli ensam, mig själv,

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0