Helgen!

I fredags var det alla<3dag och det firade jag såklart in med nära vänner. Det blev en riktigt rolig förfest hos Filippa, kvällen i följd blev tyvärr en flopp... Jag brukar alltid ha kul när jag går ut, och denna kväll hade minst sagt potential till att bli det - blir lite förbannad på mig själv när jag tillät mig själv att inte ha roligt, ha-ha. Men, men, man kan inte ha toppen-kvällar jämt!
 
Lördagen till ära blev det lunch på stan med Filippa och Florence, tog det lugnt hemma därefter ett tag och sedan kilade jag in till stan igen - träffade pappa och hans vänner på en restaurang och tog ett glas vin med dem. Så trevligt! Som avslut blev det ett nattpass, ett roligt sådant med mina väninnor Jennie och Hanna!
 
Sov hos Carl efter jobbet och har precis kommit hem från stan. Tänkte börja fixa mig lite igen och återvända till lilla Karlstad för en given söndags-sleepover hos Felicia! Förövrigt har jag blivit så sällskapssjuk på sistone, jag verkligen avskyr att vara själv (vanligtvis har jag tyckt det vart skönt ibland..) Hoppas ni också haft en bra helg!
Mi madre och jag
Jag och min lilla älskling Ida!
Jag och fader, som ser lite borta ut.. He-he.
Söt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0