Onsdagskväll

Vet ni hur länge jag har börjat sova?! Alltså, jag gick och lade mig 20:00 igår kväll och ändå lyckades jag minsann försova mig till skolan idag. Vaknade klockan 11. Totalt 15 h sömn, och då sov jag även i bussen hem (1h) igår, så 16 h för att vara exakt... Jag som brukar säga att ''sova är överskattat'' får nog tänka igenom detta lite, har insett att jag inte riktigt lever som jag lär... Är ju världens sömntuta tydligen!
 
Förutom det har jag anmält mig till en matteprövning om några veckor + lyssnat på en underhållande föreläsning med Leo Rezzak (stavning?). En rolig och intressant filur som hip-hopade igenom hela föreläsningen, där snackar vi om en kille som kan det där med att vrida och vända, svänga & tämja på orden - i ett hejdundrande tempo!  
 
Nu ligger jag hemma i sängen och tänkte fixa lite kaffe. Håller på att få lite skolarbeten gjorda.. Med vissa pauser förstås! Jag och Filippa har planerat helgen lite, är ledig på fredag (hör inte till vanligheterna) och då är förstås varenda ynka minut fullbokad. Ser ut att bli en både ljus och kärleksfull helg, passande nog <3.
 
Hoppas ni haft en fin onsdag! Jag har sovmorgon imorgon, så för min del blir det en sen filmnatt!
En bild ifrån i somras!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0