Hemmaspa innan jobb!

Det bästa jag vet är timmar som dessa. Det spelar ingen roll om jag skall jobba (som i detta fall) - eller gå ut och äta, festa och ja vad det än tycks vara. Att visa sin bästa sida vart man än befinner sig är ett måtto jag har, och alltid eftersträvar! Och för att se så bra och fräsch ut som möjligt utåt - måste man trots allt börja med ett leende på läpparna, ett riktigt sådant, som man har när man mår riktigt bra! För att känna sig bekväm inombords måste man även göra det utombords.
 
Jag är en livsnjutare och unnar mig alltid det bästa, he-he... Visserligen befinner jag mig inte på ett riktigt spa för tillfället, men man skall alltid göra det bästa av saken. Ett iskallt glas vin, musiken på högsta volym, manikyr & pedikyr, insmörjda, lena och nyrakade ben samt ansiktsmask - alltså HUR underbart är det inte?! Känslan att lämna kroppen och hämta en ny är den bästa jag vet! Och ifrån grund och botten skall det förstås vara.
 
Idag har jag förövrigt bara tagit det lugnt. Jobbade natt igår och firade farmor idag, haft och har lite egen-tid hemma och skall alldeles strax åka till stan. Tänkte åka in lite tidigare innan jobbet & catcha upp med en vän över ett glas!
Jag och min lilla kille hemma hos farmor på besök!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett glas innan jobb? Har sett att du brukar dricka alkohol innan du jobbar, de är väl ändå inte helt okej? haha

Svar: Varför skulle det inte vara? Brukar? Jag tar ett glas vin ibland vid 6-7 o börjar jobba 10. Jag blir inte påverkad av ett glas på 7% alk. Speciellt inte när jag börjar flera h senare. Skulle jag blivit påverkad däremot hade jag förstås tänkt om.
emma TORSTENSSON

2014-02-08 @ 20:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0