En liten återblick

Hur underhållande är det inte att kika på gamla bilder?? Jag lyckas alltid längta tillbaka som en galning. Förmodar att det är ett bevis på att man har det ganska bra här i livet. De flesta bilder jag skådat är minnen som är glada, roliga - och förstås finns det även några sämre sådana, men i största drag går allting att skratta åt. Och det är ju det livet går ut på trots allt, att skratta och att bli ännu bättre på det! Livet är för kort för att ta allting allvarligt.
 
Nu tänkte jag bege mig ut på en prommis. Jag har fortfarande lite feber och hosta sedan igår, men eftersom jag ändå måste in till stan och mattestödet - oavsett om jag är sjuk eller frisk, kan man lika gärna ta en promenad också i mitt tycke! Och kanske köra ett nattpass på det... Hoppas ni haft en fin torsdag!
En bild på mig och Felicia från i början av 2an. Vi hade en period då vi hade sleepovers typ VARJE kväll... Det var en tjejig och mycket rolig tid det! Hur många kvällar skrattade vi oss inte till söms då!?
Det var 2-3 utekvällar varje vecka. Vi gick ut så mycket som vi kunde som studerande, hehe...
 
Filippa och jag hade många äventyrliga kvällar... Ok, denna med bilden med Ebba (vovven) kanske inte ser så äventyrlig ut, men vanligtvis var de det!
Det blev många weekends i Stockholm, vilket också ledde till att huvudstaden blev min favoritstad i Sverige. Jag fick en kärleksfull känsla till det. En jättefin stad med puls, fina affärer och nära vänner. En perfekt kombo.
Just det ja, jag hade alltid uppsatt hår - notera alltid. Min mamma tyckte nämligen att jag såg ''slaffsig'' ut i nedsläppt. Lol!
Många förfester! Umgicks oftast med samma och många vänner, som än idag!
Jag och Jojo hoppade över varje lunch i skolan, vi tog alltid en fika i stan istället.
Jag hade min första stora fest som blev riktigt lyckad!
Att jag klädde mig som en rosa bakelse var en annan femma...
Vi tog dåliga bilder och hade åtminstone kul!
Mamma och jag blev under en period väldigt beroende (*host* besatta) av en viss latte med mängder av grädde på.. Så god var den.. Tyvärr, ha-ha!
 
Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder. Klockan är trotsallt halv sex på morgonen (hann icke publicera inlägget förut). Mer bilder om roliga, fina flashbacks komma skall inom kort. Det här är ju bara några utav alla tusentals jag har med nära vänner som ej finns med på dessa bilder!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0